Hyrje > Arnautët, Poezi orientale > Aroma e trëndafilave (poezi arnaute)

Aroma e trëndafilave (poezi arnaute)

Nuha ARNAUTI*

(Arabia Saudite, 2010)

 

AROMA E TRËNDAFILAVE[1]

trëndafila

Oh dashuria ime, e cila ngjan me aromën e trëndafilave

Ti je e verdha të cilën unë dua

Oh, ti je dashuria më e bukur në botë

Ti je jaseminët dhe tulipanët e mi

 

Dashuria ime për ty është e pakufishme

Lërë penën time të shkruajë me fjalë dashurie

Me të i kam shkruar të gjitha premtimet

Sikur fjalët e mia të rridhnin nga lumi i dashurisë

 

Nuk e teproj kur them se ti je e gjithë bota ime

Dhe zemra ime nuk rreh pa ty

Afrohu pranë meje dhe shkatërroi të gjitha kufizimet, o dashuria ime

Që të jetojmë së bashku me dashuri të gjitha momentet tona më të bukura.

 

Përktheu nga gjuha angleze: Ermal BEGA

 

* Autorja e shkrimit është shqiptare (Arnaute) nga Jordania, e cila prej disa vitesh jeton me familjen e saj në Rijad të Arabisë Saudite, dhe kjo poezi botohet ekskluzivisht për këtë numër të revistës “URA”.

[1] Ky shkrim është botuar në revistën “URA”, nr. 5, botim special për Arnautët, Vjeshtë-Dimër, Tiranë 2010, organ i “Qendrës Shqiptare për Studime Orientale”, acfos_albania@yahoo.com

Kategori: Arnautët, Poezi orientale Etiketa: ,
  1. Ende pa komente.
  1. No trackbacks yet.

Shkruani një koment

Këtë e pëlqejnë %d blogues: